Ε.Ο.Σ.Φ.ΑΡ.Ο.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη, σύμφωνα με την κείμενη Ελληνική νομοθεσία σχετικά με την πνευματική ιδιοκτησία, όπως ισχύει κάθε φορά.

Translate

Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

Πεζοπορία στο Όρος Βαράσοβα 12/03/2017

Φωτογραφίες: Σπήλιος Μιχαλόπουλος

Την περασμένη Κυριακή στις 12 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε άλλη μια εξόρμηση μας. Αυτή την φορά ο στόχος μας ήταν το όρος Βαράσοβα.

Συναντηθήκαμε στις 9 το πρωί στο σημείο συνάντησης που είχε καθοριστεί για να μεταφερθούμε με τα αυτοκίνητα μας μέσα από αγροτικό δρόμο. Από εκεί ξεκίνησε και η πεζοπορία μας.

Ε.Ο.Σ.Φ.ΑΡ.Ο.

Αφού περπατήσαμε ένα κομμάτι του αγροτικού δρόμου με τα πόδια, μπήκαμε σε σηματοδοτημένο μονοπάτι με πυκνή βλάστηση και δέντρα όπως δρυς ή κουμαριές άρχισαν να μας περιβάλουν στο δρόμο μας για την κορυφή.

Βγαίνοντας στο πρώτο ξέφωτο με την διαδρομή μας να είναι καθ' όλη την διάρκεια ανηφορική, μπορούσε κανείς να απολαύσει την θέα, που από τα πρώτα κιόλας μέτρα άρχισε να εμφανίζεται μπροστά μας. Από την μια μεριά έκανε την εμφάνιση του το χωριό Άνω Βασιλική με τον Εύηνο ποταμό και από την άλλη μεριά ο Πατραϊκός κόλπος.

Όσο προσεγγίζαμε την κορυφή η πυκνή βλάστηση που μας συντρόφευε στο πρώτο κομμάτι, αντικαταστάθηκε από πετρώδες έδαφος με την θέα να γίνεται όλο και πιο εκθαμβωτική. Λίγα μέτρα από την κορυφή συναντήσαμε ένα πηγάδι με νερό, όπου κάναμε ένα διάλειμμα με κολατσιό για να πάρουμε δυνάμεις για το τελευταίο ανηφορικό κομμάτι.

Η κορυφή, η οποία ήταν πλέον βραχώδης, μας χάρισε μια μοναδική θέα που θα έκοβε την ανάσα σε οποιοδήποτε πεζοπόρο. Παίρνοντας δυνάμεις και καθαρό αέρα ξεκινήσαμε τον δρόμο μας για την επιστροφή.

Αφού ολοκληρώθηκε η πεζοπορία ακολούθησε γεύμα σε ταβέρνα της ευρύτερης περιοχής για φαΐ και ξεκούραση.